ابراهیم نژاد، علی؛ برکچیان، سید مهدی و نشاط امیدواران، نوید (1400). بررسی اثر تمایلی در صندوقهای سرمایهگذاری مشترک ایران. تحقیقات مالی، 23(2)، 222-248. Doi: 10.22059/frj.2021.297422.1006993
ابراهیمی سرو علیا، محمد حسن؛ رستمی عصر آّبادی، نوشین و فهامی، المیرا (1395). اثر پول هوشمند در صندوقهای سرمایهگذاری مشترک. تحقیقاتمالی، 18(1)، 1-22.
آشتاب، علی؛ حقیقت، حمید و کردستانی، غلامرضا (1397). بررسی رابطه بحران مالی پیشبینی شده و رویکردهای مدیریت سود با استفاده از معادلات ساختاری. تحقیقات مالی، 20(4)، 467-488. Doi: 10.22059/frj.2018.232156.1006437
خان احمدی، محبوبه؛ دستگیر، محسن و علی احمدی، سعید (1400). بررسی ارتباط سودآوری و شهرت شرکت بر افشای مسئولیت اجتماعی شرکتی در ایران. اقتصاد مالی، 15(55)، 269-296.
رضائی پیته نوئی، یاسر؛ غلامرضاپور، محمد؛ امیرنیا، نرجس و کاظمی، سید پوریا (1400). راهبرد تجاری و افشای مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت. دانش حسابداری، 12(2)، 67-86.
خدایاری، پریسا؛ برزگری خانقاه، جمال؛ جعفری ندوشن، علی اکبر (1401). مطالعه و بررسی مسئولیت مدنی شرکتهای سبدگردان در حقوق ایران. مطالعات حقوق تطبیقی معاصر، 13(29)، 25-53.
فلاح شمس، میرفیض و بنی شریف، عباس (1400). سرایتپذیری ریسکهای مالی در بانکهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رهیافت MGARCH. تحقیقات مالی، 23(1)، 87-107.
کردستانی، غلامرضا؛ قادرزاده، سید کریم و حقیقت، حمید (1397). تأثیر افشای مسئولیت اجتماعی بر معیارهای حسابداری، اقتصادی و بازار ارزیابی عملکرد شرکتها. پیشرفتهای حسابداری، 10(1)، 187-217.
محمدی نوده، فاضل و جعفری، فاطمه (1398). بررسی اثر اهرم مالی بر سودآوری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی، 5(10)، 25-36.
موحدی، سجاد و حسینی، سیده عاطفه (1400). بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی برساختارسرمایه. فصلنامه تحلیل بازار سرمایه، 1(1)، 177-206.
نادری خورشیدی، علیرضا و سلگی، محمد (1394). بررسی تأثیر قابلیتهای سازمان و ساختار صنعت بر مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. مدیریت بازرگانی، 7(1)، 209-229.
نبی زاده، احمد و سپهوند، فرشید (1399). تأثیر مدیریت فعال بر عملکرد صندوقهای سرمایهگذاری مشترک فعال در بورس اوراق بهادار تهران. تحقیقات مالی، 22(3)، 366-387.
References
Ashtab, A., Haghighat, H., & Kordestani, G. R. (2018). Investigating the Relationship between Predicted Financial Distress and Earnings management Approaches Based on Structural Equations. Financial Research Journal, 20(4), 467-488. doi: 10.22059/frj.2018.232156.1006437 (in Persian)
Ebrahim Nejad, A., Barakchian, S. M., & Neshat Omidvaran, N. (2021). The Disposition Effect in Mutual Funds: Evidence from Iran. Financial Research Journal, 23(2), 222-248. doi: 10.22059/frj.2021.297422.1006993 (in Persian)
Ebrahimi Sarveolia, M., Rostami Asrabadi, N. & Fahami, E. (2016). Smart Money Effect in Mutual Funds. Financial Research Journal, 18(1),1-22. (in Persian)
Fallah Shams, M. & Banisharif, A. (2021). Investigating the Financial Risk Spillover in Banks Accepted in Tehran Stock Exchange Market through MGARCH Approach. Financial Research Journal, 23(1), 87-107. doi: 10.22059/frj.2020.304816.1007033(in Persian)
Hidayat, D.W.W. (2017). The Influence of Size, Return on Equity, and Leverage on the disclosure of the Corporate Social Responsibility (CSR) in Manufacturing Companies, ubharajaya, 5 (8), 57-66.
Kapitan, V. S., & Ikram, S. (2019). The influence of profitability and leverage on corporate social responsibility disclosure. Journal of Accounting Auditing and Business, 2(2), 14-25.
KhanAhmadi, M. Dastgir, M. & Ahmadi, S. (2021). An Investigation of the Relationship between Profitability and Company Reputations on Corporate Social Responsibility Disclosure in Iran. Financial Economics, 15, 55, 1400, 269-296. (in Persian)
Khodayari, P., barzegari khanagha, J., Jafari Nadoushan, A. (2022). A Review of the Civil Liability of Portfolio Management Companies in Iranian Law. Jurisprudence and Islamic Law, 13(29), 25-53. doi: 10.22034/law.2022.49536.3050(in Persian)
Kordestani, G., Ghaderzadeh, K. & Haghighat, H. (2018). Impact of social responsibility disclosure on accounting, economic and market based Measures of corporate performance evaluation, Journal of Accounting Advances, 10(1), 187-217. (in Persian)
Mohammadi Nodeh, F. & Jafari, F. (2020). The impact of financial leverage on the profitibilitiy of the TSE listed firms. Journal of Accounting & Economic Research, 5(10), 25-36.
(in Persian)
Movahedi, S. & Hosseini, A. (2021). Investigating the Impact of Social Responsibility on Capital Structure, Journal of Capital Market Analysis, 1(1), 177-206. (in Persian)
Nabizade, A., & Sepahvand, F. (2020). The Effect of Active Management on Mutual Fund Performance in Tehran Stock Exchange Market. Financial Research Journal, 22(3), 366-387. doi: 10.22059/frj.2020.291722.1006949. (in Persian)
Naderi Khorshidi, A. & Solgi, M. (2015). Investigating the impact of inter organization elements and industry structure on corporate social responsibility in Tehran Stock Exchange, Journal of Business Management, 7(1), 209-229. (in Persian)
Nwaneri, C. (2015). The impact of corporate social responsibility (CSR) on organization profitability. InternationalJournalofBusinessandManagement, 10(9), 60.
Oktavianawati, L. & Wahyuningrum, I. F. S. (2019).Factors affecting corporate social responsibility (CSR) disclosure. Accounting Analysis Journal, 8(2), 110-117.
Ramadhanty, N. S. & Budiasih, N. I. G. A. (2020). The Effect of Financial Leverage on Stock Returns with Corporate Social Responsibility Disclosure as Moderating Variable (Empirical Study on Mining Companies Listed on Indonesia Stock Exchange in 2016-2018). American Journal of Humanities and Social Sciences Research (AJHSSR), 4(6), 48-53.
Rezaei Pitenoei, Y., Gholamrezapoor, M., Amirnia, N. & Kazemi, P. (2021). Business Strategy and Corporate Social Responsibility Disclosure. Journal of accounting knowledge, 12(2), 67-86. (in Persian)
Riantani, S. & Nurzamzam, H. (2015). Analysis of Company Size, Financial Leverage, and Profitability and its Effect to CSR Disclosure. Journal Dinamika Manajemen, 6(2).
Sciarelli, M., Tani, M., Landi, G. & Turriziani, L. (2019). CSR perception and financial performance: Evidences from Italian and UK asset management companies. Corporate Social Responsibility and Environmental Management, 27(2), 841-851.
Sheikh, S. (2019). Corporate social responsibility and firm leverage: The impact of market competition. Research in International Business and Finance, 48, 496-510.
Swandari, F. & Sadikin, A. (2016). The effect of ownership structure, profitability, leverage, and firm size on corporate social responsibility (CSR). Binus Business Review, 7(3), 315-320.
Wijayanti, I. Mawardi, R. & Halim, A. B. (2020). The Effect of Corporate Social Responsibility Disclosure, Leverage, Firm Size, and Profitability toward Earnings Response Coefficient. International Journal of Innovation, Creativity and Change, 13(3), 1202-1216.