%0 Journal Article %T ارزشگذاری شرکتها %J تحقیقات مالی %I دانشکده مدیریت دانشگاه تهران %Z 1024-8153 %A زاده, ویدا مجتهد %A جهانخانی, دکتر علی %D 1996 %\ 12/21/1996 %V 3 %N 12 %P - %! ارزشگذاری شرکتها %R %X روشهای مختلفی برای ارزشیابی شرکتها وجود دارد که در این مقاله سه روش میلر مودیلیانی شامل value driver ، جریانهای نقدی آزاد و ارزش افزوده اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است . در روش value Driver از شش عامل موثر ، چهار عامل مربوط به خط مشی و عملکرد مدیریت و دو عامل دیگر از طریق بازار تعیین می گردد . %U https://jfr.ut.ac.ir/article_26057_53e4c7dc27142ff97c7f3d840057b5f7.pdf